onsdag 22 augusti 2012

Till mommo

Enda tills idag har Ben haft ett smackande ljud när han menat mommo. Men idag när vi
var ut och gå en sväng såg han en vit bil och sa titta mommo! Sen måsta jag ju fråga typ hundra
gånger om han kunde säga mommo eller om det bara råka. Men mommo kan han säga :)
När jag fråga om han kunde säga jukka-mofa, då börja han snarka. Haha.

Så nu mommo, när vi kommer dit först 20.9 så får du se på film :)







Nu ska jag ta mig ett liten glas vin och lite större bit mörk choklad. Helt värd det efter denna
dag! Hoppas på bättre dag imorgon. syster  med familj hit. Kul! Tror jag ska laga en hallonfeepaj ;)
Hitta massa hallon som jag kan plocka till den.

1 kommentar:

  1. Åh, hallonfeepaj! Jag har ju faktiskt en burk kondenserad mjölk i skåpet... :) Förresten har jag allt fixat inför torsdag nu!

    SvaraRadera