onsdag 19 juni 2013

Fru Söderholm

Har ännu inte vant mig att jag heter så. Vilket fint, lyckat och härligt bröllop vi hade! Det enda som stör mig så att ögonen nästan fräts bort så är min klänning. Den var jätte fin och satt perfekt . MEN vi satte underkjolen alldeles för högt upp på dagen D. Vilket resulterade i att man ser den igenom klänningen. Och eftersom ingen sa nånting fast nästan alla såg det så får jag helt enkelt leva med det. Själv ville jag ha den högre så att det inte sku kännas att jag tappar den. Men ingen större katastrof. Vädret var perfekt och allt löpte som det skulle.

Har inga förberedelse bilder men ska lägga upp såna sen när jag får dom. Ni ska också få mer detaljerad information om både mat, tårta och annat. 

Vill tacka er alla som hjälpt oss att få det bröllop vi ville ha. Mycket jobb har det varit och många europengar har flugit iväg men jo, det var värt det!

En till stor grej som hänt är att Benne har lämnat bort tutten till 3 små kattungar. Så nej här är det ingen smekmånad. Överlever vi detta så finns det nästan inget som knäcker oss. Men han är så duktig han kan va. Nu ska vi fira midsommar på stugan. Stora barnen bestämde sig för att åka ut till sina morföräldrars stuga på Kökar så det är bara vi och småpojkarna.











Ett gäng Vårdöbor kom och ropa ut bruden som det heter. Hur kul som helst. Bild på traktorgänget längre ner.

Givetvis fick han åka karusell efter :)
Denna bild var idag i tidningen. Bröllopsbilderna tog vi på pommern.
0

2 kommentarer:

  1. Superduper like!! Och ååh vad jag gillar bilden på dig och dina tärnor! :)

    SvaraRadera
  2. Blir nog superfina bilder av fotografen verkar det som :)

    SvaraRadera