tisdag 30 juli 2013

Uppdatering

Hej alla ni som ännu kanske orkar titta in och se om det händer nåt här. Uppdaterar mest på instagram nu för tiden. Men här är allt bara bra. Ligger just nu och väntar på att Erik ska somna. Får se om han alls gör det. Har flyttat tillbaka hans säng in i vårt rum. Han sov ju bra i egen säng enda tills han blev 8 månader och vi flytta in han med Ben. Men nu börjar jag bli trött på att ha han sparkandes på mig hela nätterna. Får se hur det går. 

I fredags var jag ju faktiskt ut på en krogrunda också. Med Madde förståss. Började med att skicka både man och ungar ut till stugan på fredag förmiddag. Sen städade jag upp skåpen i sovrummet. Solade en stund på altanen innan Madde kom över. Här satt vi och åt och drack till klockan 22 innan det blev taxi mot stan. Där besökte Dinos, Kino som jag aldrig tidigare varit in i. Och Arken. Trevligt med en barnfri utekväll! Var hemma strax efter 04:00 så sovmorgon behövdes nog.

Resten av helgen spenderades på stugan. På lördag kom svärfar och fru på besök, bastu och rökta abborrar blev det. Söndagen var en trevlig kväll med middagsgäster bestående av familjen Hemmälin. 

Har äntligen fått iväg beställing till ifolor på både tackkort, förstorningar och vanliga bilder från bröllopet. Ska bli kul när allt är inklistrat. Vet inte när jag ska ha tid med det dock. 

En bildkavalkad på dom senaste dagarna.

Ps. Nu är det en som snarkar i sin säng så tydligen gick det bra.

 
Nu är alla bilder på plats. Skylten läser: A family is a little world created by love.


Glass på maxinge får alla pojkar som fått tbe spruta




1 kommentar:

  1. Jag är in varje dag och kollar!
    Jättesnyggt med fotona på väggen!

    SvaraRadera