måndag 3 september 2012

Lingonsylt

Parken idag gick hur bra som helst! Igentligen finns det ju int så mycket som kan gå fel
heller. Vi gick iväg en sväng med Christian och Erik. Ben brydde sig int ens om att lyssna
när jag sa att vi sku gå en sväng. Imorgon tror jag att jag ska åka iväg och handla medan
han är där. Får se hur det går. Fast han int bryr sig om oss så vet han att vi är där ändå,
så det ska bli spännande att se om han alls reagerar om jag åker. Parken får helt klart en nia
hittills av oss.

På väg till parken med ryggväskan på.


Var och plocka lite lingon idag. Fick 1,5 liter. Nu måst jag "bara" rensa dom. Sen blir
det lingonsylt. Nu har jag både jordgubbssylt, svartvinbärsgele och lingonsylt.


Tog ner en rolig foto app till iphonen. Här är torsdagens shopping. Ny jacka, väska
och Converse. Kolla in det nya skalet till telefonen.



Sofie på Gaga


5 kommentarer:

  1. Vad stor Ben ser ut och vad cool du såg ut.. skall du också till skolan :) då bruka man få nya kläder :)

    SvaraRadera
  2. Tack, haha nää. Försöker komma tillbaka från sliten/gravid/använt Christians kläder tillståndet.

    Nå skit int tänkt ja på att det kommer hela säsongen sen.. Nåh ja har ju dom flesta på datorn redan..

    SvaraRadera
  3. NEj fy fan va söt/cool ben e :)

    SvaraRadera
  4. Hihi gulle Ben! Våra stora killar! Idag ska jag lämna Liam och åka ner på stan :) LYX!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det går bra då :) va in till fyndet igår men dom hade int inne av dom fina termosarna. Sku väl komma småningom.

      Radera