söndag 2 september 2012

Vardag

Nu har vi varit lite hit och dit igen men nu ska det bli tre dagar hemma. Före det bär av till
Eckerö igen. Ben börjar parken imorgon. Han kommer vara på en lekpark tre timmar per dag.
Han måst int vara och kommer heller int att vara alla dagar i veckan och det är ute.
För er som int visste vad det var.
Tror det kommer gå bra att lämna honom där men imorgon är vi säkert alla timmar där med han.
Ojoj, vad stor han är. Hoppas jag int skämmer ut han (mig själv/ Christian) med att börja lipa...
Haha.

Igår hade vi lyxen att få äta åländska kräftor. Mycket, mycket godare än kinesiska.
Det var svärmor och Bosse som hade dom med sig till stugan. Alltid lika trevligt och mysigt
med kräftskiva i mörkret.
Började riva i barnens rum idag. Ska fixa upp det. Far ut dit på onsdagkväll igen så vi får det färdigt. Det är en bastu som är "omgjord" till ett sovrum. Kan visa bilder på det sen.






Min lilla trollunge hade varit jätte duktig medan jag var borta. Druckit utan protest från flaska.
Varit på sitt vanliga glada humör. Lite synd, han sku ju ha kunnat saknat mig lite iaf. Jag menar,
lite skrik skulle väl int ha varit för mycket begärt.? Men okej, kanske det var bäst att det gick så
bra. Annars skulle jag haft väldigt dåligt samvete för att jag lämnat honom. Hade lite ändå.

Nu ska det bli lite ordning med puréer och välling vänjning.  Han äter så mycket nu att min
mjölk int räcker till.


Kolla vad jag fick när vi kom hem på fredag! Sjunde säsongen. Har int hittat att ladda ner den med
svensk text. Alltid roligt med ett paket. Extra roligt när det är nåt man önskat i förbifarten och mannen
snappar upp det! Han blir nog en bra make han där Christian. Till mig då alltså. Ingen annan.

1 kommentar:

  1. Vilken uppmärksam man du har :) Jag väntar på hela boxen med hemmafruar, kanske till julklapp om de alla kommit då :)

    SvaraRadera