fredag 17 januari 2014

Ingen karaktär

Alltså det här springande. Jag har inte sprungit sen 22.12. Det är snart en månad sen! Jag som var så stolt över mig själv somorka springa 5km orka springa i hela 37 minuter osv. Vad hände? Det som alltid händer mig. Jag tappade intresse. Sådan har jag alltid varit. Jag vet inte hur många hobbyn jag provat eller hur många olika saker jag tänkt samla på. Allt är roligt ett tag och sen bara blir det. Kan sammanfatta med att det är tur att man som en frisk person naturligt får moderskänslor för sina barn. Annars sku jag ha tröttnat för läääänge sen på dom med.... MEN tänker ändå springa tjejmilen i sommar! Jag ska förbanna kunna springa 10 an på 1h så desså. 

Med det sagt kan jag bjuda på lite bilder från senaste dagarna.
Benbe fiska i en vattenpöl på lilla holmen. Då det blev haj till middag den dagen

Vi gick och sopade ut julen. ( så gör man här på ön.) både Ben och Liam var så duktiga. Godis kom det så det räckye och blev över.

Idag har vi övat lite hockeyspel. Imorgon kan vi äntligen åka till utebanan på islandia och skrinna! 
Kökshjälp. Gav en hel gurka till dom att skära. Och kvar i bitar var kanske en halv. -Men man måst äta lite när man skär, mammaaa. 
Okej okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar