måndag 3 februari 2014

Mini semester

Sitter just nu i Söderhamn hos syster. Kom igår kväll och ska stanna till torsdagsmorgon. Skönt att komma hemmifrån lite, samtidigt som jag saknar mina pojkar där hemma. Men miljöombyte behöver jag. Kommer bli riktigt skönt i höst när jag (hoppeligen) får annat att göra. Plus att Christians mamma har lovat ställa upp att ha hand om Erik så behöv inte sätta han på dagis. Hur bra är inte det!
Fast nu efter denna lilla semester ska jag passa på att njuta av att vara hemma med min lilla mammagris.

Lite bilder från senaste dagarna då igen.

Åkte med Birka förra fredagen

Fick frukost på sängen av Benne.


Ben och Liam på väg ner och skrinna




Gick på date med mannen.



Åt buffe på väg hit. Mums. Har alltid tyckt att det är tragiskt att sitta själv och äta, men nu efter att jag fårt barn så är det bland det nästan bland det bästa som finns. Äta i lugn och ro. En har ju inte så stora krav mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar