tisdag 18 februari 2014

27

Idag blev jag 27 år gammal. Och tja, det känns faktiskt lite gammalt. Blev väckt först 8:30 och en stund senare sjöng Ben, Ja må hon leva. Sen ficka jag massa låtsaspaket, en damsugare, ny jacka och blommor var det i dom paketen. Fick dock ett riktigt blombud från mannen, en massa grattisönskningar från nära, kära och bekanta. Nu kom jag faktist ihåg att Ben fråga tidigare vad jag ville ha för paket. Jag räknade upp att jag tycker om blommor, bordsdukar, kläder och annat fint. Så ser han på mig och säger - Mamma du tycker om blommor och..... VIN! - Öööh, jo men det ska du inte köpa... Jo vi dricker vin men väldigt sällan så han ser det. Oftast sover ju dom då. Haha.

Två dagar har gått på sportlovet och dom har gått snabbt. Igår var vi till sjöfatsmuse't på skattjakt. Riktigt kul, och så hade vi ju sällskap av bästisarna Madde, Liam och Noel. Efter det blev det fika och sen pizza på fantasia.

Alla fyra hoppa runt i livbåten.



Idag var det så fint väder, ja riktigt vårväder så vi körde till Kungsö och gick upp till utsiktstornet. Så härligt med sol och skog! 1h 45min traska vi på och lekte där.





Någon dag när barnen blir äldre ska vi gå vandringsleden.



Ni kan kalla mig Leila.

1 kommentar:

  1. Hahah vad ben känner sin mamma.. blommor och vin :)
    Hoppas du hade en bra dag. Jag skåla i skumpa igår, kan väl låtsas att det var för att du fyllde år :)

    SvaraRadera