söndag 27 april 2014

Besöket

I fredagsmorse hade jag väckning kl 05:45 för att det var våryra i stan dvs butikerna hade massa erbjudanden från kl 6 på morgonen. Jag steg upp och kort efter väckte jag ungarna, klädde dom satte dom i bilen med lite frukost och så åkt vi till stan. Där var fan fullt med bilar. Klockan 6:30 på morgonen!! Men jag hitta parkering och koppla igång dvdn vi har i bilen till pojkarna och så sprang jag till Familia. Där var det sån jäkla kö så jag skulle aldrig hinna fram till kassan före 7! Så jag sprang till B&S istället där dom hade 50% på alla kläder fram till 8 och köpte Reima set åt Ben istället. Och två par Esprit byxor åt Erik. Älskar Esprit kläderna. Dom håller sig mjuka och sköna också efter 100 tvättar. Det kostade mig endast 80€! 


 Sen kom vi hem och la oss på soffan eftersom Erik var väldigt flunssi så blev det ingen simning. Lite efter 13 dök Liici, moster och mommo upp. Vi fika, lekte, åt och kolla film och Erik fick födispresenter. Sen börja vi färga Elas hår... Och så slinga jag och klippte mammas hår. Satt inte mycket i soffan den fredagskvällen. På lördagen åkte jag på jobb och när jag kom hem körde jag mamma till båten och såg att det både var ponnyridning, hoppslott och att man fick titta på helikopter. Så vi packa alla ungar i bilen och åkt iväg.











Färgade Elas hår lite till och klippte det. Avslutade med toast med brie, päron och rostade valnötter med honung. Imorse åkte Liclic som Erik sa och moster hem. Undrar vad man ska hitta på idag i det fina vädret...

1 kommentar: