torsdag 24 april 2014

Godissug

Dom senaste dagarna eller ja, jag tror det  är alla dagar detta år har jag ätit något sött eller flott och småätit under dagen. I måndags bestämde jag mig för att inte äta något gott/onödigt före helgen. Och hur jag nästan har måsta låsa fast mig i soffan för att int äta ditt o datt under kvällen eller inte ta något gott efter maten. Nåh idag sket det sig i alla fall. Grädda/koka/baka munkar idag som vi tog med på picknick till Ramsholmen med småkusinerna Noel & Melwin. 

Imorgon kommer mommo, moster Ela och Liici hit. Och jag och ungarna ska stiga sjukt tidigt upp för att åka in till stan på "vår i city". 50% rabatt på allt på Familia. Har spanat in ett vårset åt Benne från Didriksson som endast sku bli 55€! Efter det tänkte vi åka och handla och simma men Erik är asigt rosslig så tror vi måst skippa det eller sljuta fram det till söndagen.
Har lagat mjöd också.


- Mamma tittaa kukkaa



Till pojkarnas förtjustning hälsade vi på en till liten småkusin och hästar och grävskopan på gården.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar