lördag 3 maj 2014

Stor kille

I onsdags åkte jag och Madde över till Uppsala och fyllde hela bilen som vanligt. Och vad ljuvligt det var att få gå och titta och bara njuuu-huta av tystnaden. Med tystnad menar jag ju såklart ljudet av andra mänskor och barn som skriker men som jag inte behöver bry mig om. Köpte cycklar till Batti och Ben, en stor säng åt Erik men kom hem med en spjälsängsmadrass!? Nåja skrava i med lite kuddar o filtar. Får väl övertala mamma att hänga med till Ikea en sväng i  Maj. 

Till mig själv köpte jag en liten vätskefylld väska.

På onsdag/torsdagnatt kom Cissi hit. Var på kosläpp till Bolstaholm trots att man på morgonen trodde man skulle få skotta sig fram så blev det sol passligt till släppet kl 14.





 
Det gick riktigt fint att sova i egna stora sängen.
Åkte ut till stugan igår när Christian åkte iväg och skjöt fågel.


 
Imorgon åker Sofie till Danmark med klassen. Det blir säkert jätte kul. Får återkomma med bild på benne och hans nya cyckel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar