måndag 14 juli 2014

10an gjord

I torsdags tog Christian ungarna och åkte ut till stugan och jag cyklade iväg på jobb. När jag kom hem böt jag om till löpskorna och så begav jag iväg på en 10 kilometersrunda! Fy ase vad slut jag var när jag kom hem. Som jag skrivit tidigare är det väldigt backigt att springa här. Många uppförsbackar först och sen blir det sluttande andra halvan. "Sprang" på 72min 53 sekunder. Så tror jag ska klara springa det på under 72 sen i september. Då är det en jämn slinga nämligen. Är ändå jätte nöjd över att jag orkade så långt.

Ser ju lite nördig ut med drickbälte och grejer men skulle inte gått utan, fast det mesta spruta jag i fejset och nacken.


I början av veckan när Christian kom hem åkte vi ut till stugan. Väldigt härligt att va där nu när det var så fint väder. Benne övar på att simma för fullt och så leker vi lite simskola. Skulle vilja haft han med i simskola i år men det är först från 5 års ålder... 

Christian köpte grill av pengarna han fick i födispresent. Och när det vankas mat så kan man nästan alltid räkna med Erik på ett hörn.

Satte ut nät på tisdagkväll och blev sittandes en timme ute och njöt av kvällssolen medan Ben öva kasta drag.


Paus från solen.

Erik simmade en hel del han också. Har ingen bild när Ben simmar, bara en film som inte går att sätta upp här via telefon.

Erik delar min glädje att få äta frukost utomhus. Egen odlade salladsblad för er som tycker dom ser goda ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar