fredag 7 december 2012

Nu räcker det

Imorse när jag vaknade konstaterade jag några saker.
1. Det skulle vara trevligt att bo i lägenhet när christian är på jobb och de spösnöar.
2. Att få maten hemlevererad. Typ som linas matkasse.
3. Ha en hund som åt upp alla smulor under bordet. (Efter en vecka sku en vuxen bli mätt av smulmängden)

Men efter att ha skottat den eviga jävliga snön som aldrig tar slut. Varit och handlat med ovanligt nöjda pojkar och damsugit lite så kom ja på att det kanske inte är så tokigt i alla fall. För vi sku inte ha kunnat gå ut på altanenoch gjort en nösgoja eller snöshus som Ben säger då han menar snökoja. Jag sku heller inte fått min fredags cider om vi fått maten hem. Tror åtminståne inte man får hem det. Och när skulle jag ha tid, lust eller ork att gå ut och rasta en hund? Nej, här gillar vi läget som det är. Men nu får det räcka med snö. Det är fint men snövallarna närmar sig två meter och jag har snart ingen känsel i armarna mer.

Pics från denna dag. Erik tyckte det var jätte roligt att sitta i snökojan. Telefonen lägger upp bilderna lite som den vill...

2 kommentarer:

  1. Dom e ju så söta så man dör❤

    SvaraRadera
  2. Nösgoja :) ni ser ut att ha det ganska mysigt ändå :) fast det är nog skönt att bo i lägenhet o två minuter från butiken. Nösgoja får Alicia leka i med kusinerna på Åland när hon blir större
    Ela

    SvaraRadera