fredag 28 december 2012

Lägesrapport

Här slappar, äter och leker vi. Har idag inhandlat oxfilen till nyåret och ingredienserna till limepanacottan med hallonsås. Här i pojo har dom jätte stort fyverkeri klockan 18. Vilket passar perfekt. Då får Ben se på de och desdutom får man åka brandbil. Kan inte bli annat än succe för min vilding.

Ikväll blir det kaffe dejt med Ida och efter det ska jag och Ben kolla in Elenas och Samis hus. Kul när kompisar köper hus.
Imorgon åker jag och Ben med min småkusin och hennes flicka till Namila. Det är ungefär som hoplop och eckerö lekland. Kanske att ja också måst hoppa och klättra lite. Och på sönda får jag åka med Cissi på mellandagsrea utan barn! Wuhuuuu.

Allt gott, gott folk och ett Gott Nytt År!







1 kommentar:

  1. Låter som ni har det bra. Och inte HAMNAR du klättra du VILL klättra 😊
    Ela

    SvaraRadera