måndag 10 december 2012

Pappas tutuu

Efter 15 minuters gråt, skrik och släpande hade jag båda pojkarna i bilen. Ben skulle absolut inte komma med hem med mig.
Det kan jag förstå för vi hade en jätte mysig resa.

När pojkarna sovit och Christian jobbat klart sitt eftermiddagspass, gick Ben och Christian och simma medan jag och Erik gick till taxfree. Efter lite shopping där joina vi dom i bubbelbadet. Där sku vi kunnat sitta hur länge som helst men oxfilen nere i mässen lockade oss upp. Jag och Erik passade på att torka oss i bastun med stora panorama fönster. Halv nie fick jag gå upp till spa på en 50 minuters fotbehandling. Då jag gick ner på lätta fötter som är lena som en babyrumpa så hade vi fått en lyxhytt. Så när christian gick på jobb och pojkarna sov satt jag och drack ett glas skumvin och åt twister. Lyx lyx.

Nu tror jag nog jag klarar mig hemma själv med pojkarna till lördagmorgon.













5 kommentarer:

  1. Men fy vad fräckt! Vill också ga fotbeh, basru med panorama, skumppa o godis i lyxhytt :)
    Ela

    SvaraRadera
  2. Så fin blogg du har Ika, och underbara barn... Båten är super fin, skulle inte säga nej till ett sånt där dygn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Och grattis till er söta kille. Ibland har man tur att bli bortskämd av sin sambo :)

      Radera
    2. Tack skall du ha! Min sambo borde lära sig sånt... Har du bott länge på åland?

      Radera
    3. Dryga 5 år jag bott på ön.

      Radera