tisdag 19 februari 2013

26!

De senaste dagarna har jag hunnit måla och fixa med Sofie i hennes rum. Det blev hur fint som helst. Nu ska jag försöka hitta tid till att börja med Battis. Fast det är inte riktigt klart än. Christian bygger så mycket han hinner.

På söndagen bakade jag morotskaka. 26 år blev jag på måndagen. En perfekt födis hade jag. Började med frukost på sängen. Lunch på stan med två av dom bästa brudar. Köpte en ljuskrona till vardagsrummet av födispengar jag fått. Blev bjuden på middag hos svärmor. Lika gott som vanligt var det. Idag hade jag tandläkartid och kan ni förstå att jag andra åre i rad inte hade hål! Jejee.

Ikväll började vi fläta förlängning i Sofies hår. Kommer ta någon timme men nog ska vi hinna få det gjort till torsdag då dom ska kryssa med Christian.

En liten uppdatering. Har så fullt upp så orkar inte riktigt med någon blogg. Men försöker uppdatera lite nu och då ändå☺













2 kommentarer:

  1. haallåååå :D

    hmm tror ja har en smärre benne abstinens

    SvaraRadera
  2. :)
    Vad gulligt Micke!!


    Ela

    SvaraRadera