måndag 4 februari 2013

Det vi gjorde i helgen

Nu har det gått några dagar sen det uppdaterades här igen. Ben var duktig på parken på fredag. Jag fick gå efter 10 min. På lördagen åkte vi ut till stugan. Gick på isen, grillade korv och Sofie och Batti provade sina nya skidor. Nu lääängtar jag verkligen till våren. Ska bli så underbart att åka ut dit sen.

Mariebad blev det för alla utom mig och Erik på söndagen. Vi åkte med dit och sen gick jag hem med vagnen. 3,4 km på 34 min. 221 kalorier brann på den vägen.

Idag har jag löst bröllopsdans/vals/sång dilemmat. Det har varit det svåraste hittills. Endera är dom för smöriga eller för snabba, tja det har inte varit lätt men nu är det klart! Köpte också skorna idag. Dom var på halva reapriset. Inget speciellt med dom. Men tillräckligt fina för att ändå inte synnas under klänningen.

Imorgon blir det en riktigt lyxkväll med skumppa, klipp och klister. Nu ska inbjudningskorten fixas. Ska också försöka röra ihop runebergstårtor.

















3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha skumppa och runebergstårta!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, valsen var skitsvår att komma på! Ännu två kvällar före visste vi inte vilken vi skulle välja, och googlade och provdansade olika förslag. Till sist tog vi en som vi tidigare redan funderat på, och den blev riktigt bra. Så vi hann inte öva så länge ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej helt lätt är de inte. Men nu har vi som sagt hittat och lite valsig är den :) nu är det bara att lära sig dansa lite till den också. Haha

      Radera