torsdag 14 februari 2013

Alla ❤-ans dag

Imorse då jag satt mig ner i frukostbordet och sku ta en brödskiva, hittade jag en liten påse. I den påsen fanns ett väldigt fint halsband. Brukar annars int tycka om smycken med hjärtan men det här är jätte fint! Och så va där en ny kamera till iphonen. Så nu kan jag äntligen fokusera med den och ta bra bilder. Var lite skeptisk till att Christian kunde byta den. Men han fixa det på några minuter.

Av mig fick Christian tryfflar i en fin påse. Benne en angry birds plansch, sofie några örhängen, batti ett bälte och öörki pöörki en orange dregglis.

Nu bara alla barn somnat blir det chokladmousse, rose'vin och taken 2.

Glad vändag alla kära vänner!









1 kommentar:

  1. Ser ut som om ni alla haft en mysig och kärleksfull dag <3
    kramis

    SvaraRadera