fredag 1 mars 2013

Brudklänning

Imorgon ska jag äntligen åka och prova klänning! Jag har 0,9 kilo kvar till min målvikt... Nåja det får duga. Imorgon åker jag i alla fall. Har Madde med och syster kommer också ner till sthlm. Vi kommer ha såååå kul! Vi ska prova klänning, dricka skumppa och prata strunt. Ojojoj vad jag är i behov av lite tid hemmifrån mina guldgubbar.

Vi har också målat och fixat i Battis blivande rum. Nu är det nästan klart. Och som det lilla barcelona fan han är så målade jag givetvis hans väggar i deras färger. och målade också nr 10 som är Lionel Messis spelnummer.

Benne och Erik busar på som vanligt. Erik har blivit en riktig busunge. Han är överaltt och tuggar och äter på allt. Men att leka med bilar med Ben är absolut roligast.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar