måndag 4 mars 2013

Dela rum

Idag flyttade vi Erik in till Bennes rum. Det var inte så jätte populärt enligt Ben. Men det är bara så han får vänja sig. Blev att flytta runt en del så man sku få plats med alla möbler och saker. Hoppas pojkarna sover bra nu inatt. Trevligt att få ha sovrummet som man vill igen.

Vi flyttade Ben till eget rum när han var 8 månader. Då hade jag babyvakten på dom första nätterna så att jag säkert sku höra när han grät. Känns inte riktigt som att det är nödvändigt nu. Han har nog tillräckligt starka lungor så jag vaknar. Tur så sover Ben väldigt djupt så han borde inte vakna av Erik men Erik kan vakna av Ben om han vaknar och gråter. Erik har sovit lite oroligt senaste nätterna. Men det har spruckit fram 4 nya tänder på han. Alla är övre framtänder. Var den andra nedre framtanden dröjer kan man ju undra.

En liten fjantbild på mig och på pojkarnas rum.









4 kommentarer:

  1. Gick natten bra med pojkarna i samma rum?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det gick jätte bra. Erkki gnällde till först vid 6 :)

      Radera
  2. NU hittade jag dig allt! :)
    Tack för idag! Jag sitter fortfarande med ett flin på läpparna! :D
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack själv!! :) ja nu har du lite o läsa om fu får tråkigt ;)

    SvaraRadera