lördag 9 mars 2013

Han med fantasi

Klockan är endast 8:15 på morgonen,och jag har redan fått höra att det bor spöken och mårran uppe i Sofies och Battis rum. Det säger Ben i alla fall. Han har i en halv timme berättat att dom bor i Sofies och Battis rum. Mårran är svart och spökerna är vita. Dom äter hans kissblöja och Battis bilar och andra grejer. Dom är snälla så han ska gå upp och ge puss och kram åt dom så dom blir glada. Ibland fryser dom och faller ner från trappan. Då måst pappa och erkki akta sig.

Hur hittar man på sånt? Haha, lite roligt att höra hans historier. Nu är det helg igen. Tror vi ska fara ut och äta idag. Måst också in till stan och handla samt köpa en ny mitt första år bok till Erik. Ben fick tag i den och rev ut 2 sidor och rita i den... Suck. Men en bra sak hände den dagen. Jag hitta en påse med kläder som jag för dryga två år sen plocka bort och skulle föra iväg. Då var jag 15 kilo tyngre än nu så jag satte bort kläder som var för små. Men nu var dom ju passliga! Inte riktigt alla eftersom många hade storlek S. Och den storleken tror jag faktist inte att jag kommer att ha igen. Och Erik klättrade upp i Bennes stol.

Vi har också haft Liam hit och leka, bakat bullar och pojkarna har busat i vanlig order.









2 kommentarer:

  1. Bra Ica, va du sir bra ut :D Du kommer att få shock när du sir mig, ja blir bara fetare jag :P

    SvaraRadera
  2. Tack Cissi! Får se hur länge det håller. Ha fått smak på godis igen...... Nå knappast chock, så stor kan du int ha blivit, tassiga du!

    SvaraRadera