onsdag 20 mars 2013

London

Ifall någon av er missat det så är vi i London! Vi fixade resan med Ela och Micke som födispresent åt mamma. Vi kom på måndag och åker hem imorgon på torsdagkväll. Allt detta har varit en överraskning för vår mamma. Först när dom steg på planet hon och Micke fick hon reda på vart hon skulle. Jag och syster åkte från Arlanda och mötte sedan upp dem på Gatwick flygplats.

Mamma hade alltså inte haft någon aning om vart, med vem eller hur hon sku iväg. Bara att hon sku åka bort några dagar. Först på flygfälte förstod hon att Micke sku med. Sen när dom landat sa han att dom ska vänta på hans kompis, som dom också ska bo hos. ( han har faktist en kompis här, han hälsar på henne idag) så ni kanske kan förstå att mamma vart något förvånad över att jag och syster mitt i allt kom traskande.

Igår gick vi till Buckingham palats, såg på Big Ben, gick in i West Minister Abbey. Samt i hundra butiker, åt fish and chips och gick på Mamma Mia musikal. Den var fruktansvärt bra. Idag blir det lite mer butiker.

Nu ska jag väcka dom andra snart. Lever fortfarande efter finsk tid, så klockan är halv tie för mig men endast halv åtta här..













2 kommentarer:

  1. Va kul att överraskningen blev så lyckad! Och ni ser ju ut att ha det suveränt! :)
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Oj! Vad roligt, jag ser att ni kommit riktigt bra in i matkulturen ;)

    SvaraRadera