tisdag 14 maj 2013

Jamen dåså

Räckte med ett besök på dagis, för att jag några timmar senare sku ligga dubbelvikt över toastolen. Denna jävla magsjuka! När får vi alla vara friska? Typ en vecka eller två? Nå okej, har nog svårt att tro att jag fick det på dagiset. Erik har väldigt lös i magen så kanske det är nån bobba av han. Hoppas dom andra barnen klarar sig åtminståne. Så länge christian är hemmma kan jag fast ta allas magsjuka. Så hemskt när dom mår dåligt.

Idag har jag lägat i sängen och läst slut den andra delen av Jonas Gardell - Torka aldrig tårar utan handskar. Lipa som en tok. Trodde nästan att jag var gravid igen. (Lipa massor åt allt och alla när jag vänta Ben) Fy fan hur mänskor har blivit behandlade enbart för deras sexuella läggning. Och det här var ju i mitten på åttitalet. Nu väntar jag på att tredje delen ska komma. Rekomenderar den verkligen!

Sen har vi ju faktist fått Eriks ettårs bilder också. Ett litet urval av alla fina bilder. kolla in mina söta ungar!
http://ninafotograf.wordpress.com/ har tagit dom fina bilderna.









5 kommentarer:

  1. Hahaha den tredje bilden på han e hur cool som helst :) lr ja andra bilden om man räknar bort den med ben på

    SvaraRadera
  2. Vitsi så fin bilden är på dom två tillsammans, helt super lyckad.

    SvaraRadera
  3. Oj, vad de är gulliga! Vänta världen, här kommer vi...
    må bra!
    Maarit

    SvaraRadera