torsdag 2 maj 2013

Kläder

Att jag gått ner till min normala vikt har väl ingen här missat. Jag vet att jag kan vara lite skrytsam om det men det är såå behagligt att äntligen känna sig både lite snygg och hälsosam. Detta innebär att jag tycker det är riktigt roligt att köpa kläder åt mig själv nu igen. Men nu är det stop. Inga mer kläder till mig själv mer den här månaden! Jag kan ändå inte använda dom fina kläderna så ofta. Om jag inte vill ha dom förstörda tvärt alltså. Var till Maxinge idag medan Ben var i parken. Köpte kläder till bröllopet åt småpojkarna. Så nu börjar också klädfronten vara under kontroll.

Var på mitt första me&I party här för en dryg vecka sen. Där är ju inte kläderna billiga precis men det ska ju va kvalte på dom. Beställde några plagg till mig själv. Shorts, sweatshirt och så fick ja en gratis tröja. Ben fick en mössa och en t-shirt, Erik fick en mössa han med.

Imorgon åker vi med Christian en sväng. Ska bli mysigt. Ben är alltid så glad när han får åka pappas båt.!

Kommer på massa lite roliga grejer jag sku kunna skriva om här på bloggen. Men när klockan alltid ska bli närmare tie alla kvällar före man har ungarna i säng, städat undan och duschat osv. Så glömmer jag alla grejer jag tänkt skriva om. Därför blir det mest lite dagbok mera än lite roligt.





1 kommentar:

  1. Du får skriva upp på lappar vad du tänkt skriva på bloggen så får du skriva ner allt sedan när du hinner :)

    SvaraRadera