tisdag 1 januari 2013

Äntligen

Erik började det nya året med att krypa. Imorse före jag ens hunnit sätta kläder på honom så kröp han iväg. Duktiga lilla pöörki.

Igår såg vi ett väldigt fint fyrverkeri i byn (pojo). Ben var helt till sig av alla raketer. Han satt på mina axlar och skrek, jeeee, wauuuu! God middag och lite spel samt raketer och skumppa vid 12 slaget. Som det ska va.

Lördagen var en hit. Benne rutscha och klättra i två timmar. Även jag. Det var så stor labyrint av tunlar, rutschar och trappor så vi vågade inte låta dom klättra själva. Men efter två timmars krypande konstaterade vi att vi nästa gång tar knäskydd med!

Imorgon åker vi hem. Hur jag ska klara av att åka morgonturen ensam med båda barnen är ett mysterie ännu.

Årskrönika och nyårslöften och diverse skriver jag när jag kommit hem.











1 kommentar:

  1. Tok Erik med skål på huvudet. Oj vilken rutschbana!! Aj vad har du gett för nyårslöften?

    SvaraRadera