torsdag 31 januari 2013

Den ultimata zumbadöden

Jaa'a ni. Var på zumba ikväll. Instruktören var på kurs så hennes väldigt duktiga flicka drog passet ikväll. Och söta öde vilket pass hon drog. Hennes mamma brukar också dra ganska hårda pass men ojoj, den flickan fick verkligen svätten att spruta, musklerna att skaka så att det kändes som att bilsäte vibrera ännu när jag kom hem. Vad jag kommer hata henne imorgon när hela kroppen värker. Men kommer älska henne när jag kommer in i en snygg brudklänning. (Ska åka och prova klänningar i slutet av februari.)

Väl hemma nu känns det ganska bra efter en dusch och en torsdagscider. Kunde inte motstå den där den stod och ropa mitt namn i kylskåpet.

Och vet ni. Jag har gått ner 3 kilo på 3 veckor. Helt enligt planen. Är nöjd och stolt över mig själv. Jaaa, det är jag faktist och skäms inte över att skryta över det här på min blogg som alla läser frivilligt.

En till bra sak idag var att jag åkte till parken med Ben. Och han trivdes. Jag var med hela tiden. Men till skillnad från senast vi var där så släppte han mitt ben rätt fort, och sprang med och lekte med dom andra barnen. Imorgon kan jag säkert lämna han där. Men förbereder mig på att stanna en stund om han vill. Så otroligt skönt om han vill börja vara där igen. Så han får vara ute och leka med kompisar och göra sånt han tycker är kul.



1 kommentar:

  1. Ojoj, duktiga du :) Säkert extramotiverande med en brudklänningn i tankarna :)

    SvaraRadera