torsdag 7 november 2013

Bilder

PHär har vi hunnit med en hel del igen. Har int så mycket att komma med. Eller jo, jag var ut och sprang idag! 1,7km. Sen blev jag spyfärdig av utmattning. Ändå längre än jag någonsin trott att jag sku orka spring. 
Erik är helt galen i rävsången. Han är också helt galen på morgonen. Skriker och är arg som ett bi. Förut tystna han när han fick välling men nu kastar han den ifrån sig och kastar sig själv omkring. Tja, jag vet inte vad han vill. Det är inte så kul med sånt beteende kl 5 på morgonen. Jag har satt på tvn och där har han suttit ca 30min före han kommer tillbaka och vill lägga sig och sova igen. Men det går väl över som allt annat. Jag har annars börja fundera om jag sku börja åka till öppna förskolan med han. Så får han leka med lite andra barn och se lite andra saker. Han är nöjd att vara hemma men jag får lite dåligt samvete. Det är ju lite mysigt att sitta och sjunga och leka. Sjunga annat än- ding, ding, ding, di-ding-di-ding-di-ding what does the fox say. 
Han är fortfarande ett charmtroll. En annan grej han börjat med är att han går och sätter sig på pottan och säger kssss när jag frågar om han behöv kissa. 





Visst liknar Ben på sin pappa! Kanske Erik lite också.



Hälsat på i Madde och Connys mysiga stuga på kökar.


Kolla va söt min lillebror va


En klassiker. 5 minuters kola. Jag kan slå vad om att dom flesta av mina barndomskompisar har varit med och lagat det hos mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar