torsdag 14 november 2013

Förändringar

Här i huset händer det grejer. Eller igentligen händer det med mig. Jag har börjat springa(!) jag trodde aldrig någonsin att jag sku börja med det. Har sprungit endast fyra gånger och inte längre än 1,5km och var helt slut första gången, men det går lättare för varje gång. 
Jag har också färgat håret mörkt. Det är fyra år sen senast. Benne tyckte det blev fint och Erik blev inte rädd. Jag har också gjort en annan sak som vissa känner till redan, men jag återkommer när det är klart. 


I dom här flyger jag fram

(Jäklar va skitig spegel, int byxor)

I tisdags tog jag mig i kragen och gick på öppna förskolan med Erik. Han tyckte nog det var roligt att komma hemmifrån och leka med andra saker och se andra barn. Han har nog lite svårt att vänta på sin tur och dela med sig så det är nog bra att gå dit och öva lite. 



Ibland händer det att dom sitter snällt 5 min. 

Självklart fira vi vår fina pappa här hemma förra söndagen.  
Nu i helgen ska vi åka och simma, baka bullar och åka till bibban för att låna Alfons Åberg böcker. Det är bäst att ha lite program så går dagarna går lite snabbare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar