fredag 15 november 2013

En fin fredag

Fast jag är ledig alla dagar så är det ändå speciellt med fredag. Jag fick chansen dra mig lite längre imorse medan pojkarna kolla på paddan. Jag sprang 1,53 km och var inte ens trött när jag var klar. Wihuuu. Dom flesta av er vet ju också att min man är lite av en springnörd, så han har tjatat på mig att man ska springa så man landar på framfoten. Har provat lite innan men har inte fått det att löpa, men i dag gjorde det det. Jag blir så taggad att prova springa 2 km tror jag ska testa det nästa vecka. 

Jag hade snälla pojkar med i simhallen i dag också. Efteråt blev det en glass. Vad mysigt det kan va när dom är snälla och jag är snäll. På tal om snäll så var jag och  gav 15€ till röda korset som går till de drabbade i Filippinerna. Jag blir så tårögd när jag ser dom stackars barnen. Jag tror att det ska bli mitt nyårslöfte, att hjälpa mer via unicef/röda korset och att handla mer på loppisar. 
Mina gosiga gullgubbar
Benne klär på sig alla kläder själv på morgonen, jag får inte ens hjälpa.
Det var väldigt viktigt att han sku ha ett eget skåp och packa sin väska själv.
Sen fixa han fredasmyyys 
Det kan hända att Erik sku bli torr ganska tidigt om bara jag sku ta mig tid med det.  Att gå på pottan är roligt och det gör han varje gång jag ber han göra det.
Ja här ser ni hur man ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar