lördag 16 november 2013

Bullbak

Ja, det blev bullbak idag. Degen hann dock jäsa lite för mycket medan vi var ut en sväng i det fina vädret. Synd att det tar sån tid att baka. Precis efter att sista plåten blev klar så fick jag börja med middagen. Ben sa att det var maskmat så han sku inte äta. 
I dag var en dag som jag igen förvånades över hur stor han blivit. Han åkte iväg som en blixt på sin kickboard.




Barnfilmer va bättre förr, eller kanske inte bättre men dom var ju bara 1 timme långa. I kväll fick Ben se Dumbo och han skratta flera gånger (och jag lipa, stackars lilla dumbo vars mamma blir inlåst, buhuu. Tydligen kommer aldrig dessa hormoner som jag fick under första graviditeten att försvinna.) 


2 kommentarer:

  1. Enlight wikipedia e dumbo 64min lång :P

    SvaraRadera
  2. Hahha Micke :)
    Bulla kan ni väl ta med hit eller kanske baka här? :)
    Ja Benne är stor, jag tycker ju att Liici börjar vara stor :)

    SvaraRadera