måndag 26 mars 2012

2/2

Yess, sista dagen ensam avklarad.
Var till öppna förskolan på förmiddagen. Det fick
min rygg lida för. Fast jag bara stod och såg på och följde efter Ben,
så var det mer än vad min rygg klara av. Tydligen. Det gör så fruktansvärt ont
att gå och stiga upp från en stol. Sen är det ju så uppmuntrande att höra
"du visste ju att det sku bli så här". Som att jag kan se in i framtiden och
veta hur det blir. Veta hur man kommer att må, och på vilket
humör Ben kommer att vara på "sista" veckan av graviditeten.

Nåja, hoppas att jag kan stå på mig imorgon hos läkaren.
Men vågar inte hoppas på nånting. Sku bara vara så skönt
att slippa den här foglossningen, nu när dom int ens ger akupunktur mer!
Och ärligt så förstår jag int varför dom int sku kunna sätta igång det?
Bebisen är tillräckligt stor och färdig. Lär ju få svar på det imorgon.
Nu några bilder på min lilla älskling:)




Tack vare min mammas gröna fingrar
växer det lite vårblommor på
gården :)

Ungen som älskar  morotsplättar.
Idag åt han 8st!




1 kommentar:

  1. oj fan 8st e int dålit fö den lilla killen :)
    bra att de gick bra till ida :)

    SvaraRadera