tisdag 13 mars 2012

Senaste dagarna

Hade en väldigt trevlig förmiddag idag. Först var det besök till rådgivningen.
Allt såg fint ut. Hjärtljuden låg på 155. Han tyckte int riktit om när hon var och
klämd och känd. Har gått upp ca 500gram i veckan. Ska dit nästa vecka igen.
Efter det åkte jag in till stan och tog en 3 timmars lunch med Madde. Trevligt.

Ben är sjukt förtjust i sin nya traktor pyjamas som jag köpte till han. Han vill ha
den på sig hela tiden. Det som är  bra med det, är att det är enda gången under
dagen man får klä på han utan protest. Annars har han testat gränser till max dom
senaste dagarna. Det hörs bara "nej Ben" "NEJ" från mig och Christian och ungen
bara skrattar och fortsätter... Nåh, jag märkt att han har 2 tänder som kommer upp
nu så de kanske förklarar han griniga envisa humör.

Imorgon ska vi på vikinga rock och pop. Alltså minipop. Både Sofie och
Sebastian ska var med. Sofies klass ska uppträda med Spice Girls
vilket jag tycker är lite roligt. Ben får fara till sin faster så kan både jag och
Christian fara och si. Enda dåliga är att man måst sitta på golvet 2 timmar.
Christian får agera lyftkran om jag int kommer upp sen:)

Ben skulle också ha velat vara
med på melodifestivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar