torsdag 15 mars 2012

Trött

Jaa'a, har varit fruktansvärt trött några dagar nu.
Fast jag sover som en stock 8-9 timmar/natt och
vilar en stund påsoffan både på för och eftermiddan
känner jag mig ändå som en zombi. Hb var bra så
det är int pga det. Nåh, det är bara att vila och sova
eftersom Christian är hemma o sköter det mesta!

Testa mitt socker igår. Bara för att se lite hur det
ligger till. Faste värdena var lite för höga, efter maten
var det dock bra. Ringde mvc för säkerhets skull,
I och med att de tidigare har varit  bra. Men det var nog
ingen fara. Ska ju dit nästa vecka så jag får väl hålla lite koll
och int äta så mycke socker. Vilket jag helt glömd bort när
vi var till Madde och Conny tidigare idag. Hon hade ju
bakat en jätte god paj. Och säkert att man bara äter en bit...
Uuups.

Igår var det ju vikinga rock o pop.
Jätte duktiga var dom på att sjunga (mima) och dansa.
De fanns stolar och bänkar men alla platser var ju
såklart upptagna. Så går det när man int är i god tid. Vi
fick stå 1h 30min! Men det var helt värt det :)

Imorgon tar jag Isabella till fastlande. På lördagen är
det begravning. Kommer att bli en väldigt tung dag.
Eftersom det då verkligen är på riktigt. På sönda kommer
morbro Micke med hit. Han ska vara här och hjälpa mig
med Ben när Christian åker på jobb på tisda. Tur att man
har en snäll och hjälpsam bror som offrar sin semester för
att komma hit :)



2 av gårdagens artister :)

Ben och gammelmommo <3



1 kommentar: