lördag 24 mars 2012

Packat och klart

Jepp, nu är bb-väskan packad. Lådan bäddad.
Bilstolen framplockad. Nu är det bara för Christian
att komma hem, så bebisen kan komma ut.
Är sååå fruktansvärt trött på att vara gravid. Har int
någo tålamod med Ben :( Stackars sötgris som har en
lätt irriterad, trött mamma.. Men jag försöker verkligen mitt
bästa.

Är så sjukt tacksam att lillebror har varit här!
Han är så dukti, med tanke på att han aldrig har haft
nånting med barn att göra tidigare. Han klär på och
matar och leker. Nu åker han ju hem inatt, så får klara
mig ensam 2 dagar. Kanske int verkar så länge men
för mig just nu, känns det som en evighet! Nåh, vi får
hitta på någo rolit så tiden går snabbt :)



Köpte en egen liten mjuk filt
till bebis.



Väntar på att få sätta en liten
gofis i denna mjuka halare.

Go fika
waaaaau, sa Ben när jag plocka fram
gräddmunkarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar