fredag 17 februari 2012

Akupunktur

Idag var jag på akupunktur. De va int
så jätte behagligt. Fick 2 nålar i vardera öra och 
1 nål i varje hand. Där skulle dom vara 30min.
Den ena nålen i högra öra gjorde sjuuukt ont så den
fick dom dra ut lite efter 15min. Om det hjälpte?
tyvärr int ännu iaf. Ska dit på måndag igen. 
Måst nog ge det en ordentlig chans.

Jag fick hjälp med både matlagning och tvätthängning idag.
Han är så duktig lilla Ben bara han vill!
Först skulle han steka maletköttet och gjorde det försiktigt. 
Han märkte nog att stekpannan blev lite varm.
Sen när tvättmaskinen var färdig plocka han ur tvätten och 
gav den till till mig.
Jag behövde int böja mig ner en enda gång:) Tappade jag nånting 
böjde han ner sig och gav det till mig. Det var väldigt smidigt!

Imorgon ska vi fara och åka med Christian.
Tror att vi får leka hissleken iställe för trappleken.
Det är ju så kul att springa i trappor enligt Ben. Men 
som tur är, så är det också väldigt roligt att trycka på hissknappar. 



1 kommentar: