tisdag 28 februari 2012

Mommo

"Du var en kvinna av stål med sisu som få. 3 gånger du vann mot cancern men sen tog den hela dig. Du klagade aldrig, fast jag visste att du hade ont. Du kämpade länge men sen orkade du inte mer. Igår somnade du för evigt, och jag får aldrig se dig mer.

Fast du int är här nere med oss mer, vet jag att du alltid kommer att hålla ett öga på mig och en skyddande hand över mina barn.

Jag vet att du har det bättre nu. Men jag kommer att sakna dig varje dag tills vi får dricka kaffe tillsammans igen, du och jag.

Vila i frid, älskade mommo"

4 kommentarer:

  1. Jätte fint skrivet!
    Jag tänker på dig och finns här om du vill prata, skrika, gråta eller vad som helst!!
    Din mommo väntade nog på att du skulle hinna tillbaka innan hon somnade in. Hon har det bra nu, och vad skönt att det gick snabbt!
    Kramar från oss <3<3

    SvaraRadera
  2. Usch, nu börjar jag gråta igen! Fint skrivet lillasyster!

    SvaraRadera