söndag 19 februari 2012

Födelsedag

Som jag skrev tidigare var vi och åka med
Birka Paradise igår. Riktigt skönt då
Christian var ganska mycket ledig. 
Behövde int strida med Ben på hela dagen.
Bara det gjorde att det var en toppen dag:)
Men det aldra bästa är att när Ben vilar så kan 
jag int göra nånting annat än att själv vila! 
Man sir ingen disk eller tvätt eller dammråttor
som flyger runt, som man känner att man måst
göra nåt åt!Mat behövde jag ju heller int laga. 
Bara att sätta sig ner och äta.

Efter att vi hade vilat gick vi opp till 
bryggan och åt mellanmål. Ben har
blivit så van att vara där nu så han springer
int runt mera och försöker trycka på allt han ser.
Utan går raka vägen till fruktskålen.


Senast vi var och åka fick jag en
tidig födis present. 50min fotbehandling!
Det behövdes.. Igår fick jag ett paket och en 
vändags gåva (han hade int glömt) :)

ett bakunderlägg och ja, ni ser den andra
Båda saker jag önskat mig, fast dom kanske int 
riktigt passar ihop. Men ja kan ju baka 
åt alla andra o själv bli smal :)
Syster hade satt in en bild på mig 
taget för typ 4 år sedan. Bara någon månad före
jag träffa Christian. Lite han blev lurad...

kolla nu! så här såg ja ut då. syns ju knappt
jämfört med nu! haha
 Åt vi lite prinsess bakelse dagen till ära.
 Ben börja säga häääj igår också.
Visst har han sagt det tidigare men bara 
om han leker att han pratar i telefon. Igår
var det så många som hälsa när vi gick ner till 
mässen och åt så han snappa opp de ganska snabbt :) 
Sen gick Ben och Christian och simma



Svit fick vi ordnad så där satt
vi och såg på melodifestivalen 
efter att Ben hade somnat. Helt klart 
en bra födelsedag med tanke på att
man är gravid och har en galen unge:)
För idag är allt som vanligt...


Ben sir på fåret Shaun o äter några ostbollar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar