onsdag 15 februari 2012

Trötta

Både jag och Ben har varit trötta och gnälliga idag!
Känns som att jag int riktigt har vaknat på hela dagen. Packa i alla fall iväg oss på
öppna förskolan. Just när vi hade klätt på oss och var på väg därifrån,
kom det folk från
någon utav tidningarna. De var tur att vi hann därifrån eftersom
Ben had börja bli trött och 
bara skrek och var tokig.
Sen fortsatt de lika här hemma enda tills jag la ut han. Suck...
Vad jag undrar är, hur han orkar och kommer ihåg, att göra precis tvärt emot vad jag säger?
Om han alls lyssnar vill säga. 

Nåh, efter middan gick vi ut och de var nog bra för oss båda.
Christian gick ju på jobb 
igår så de ju klart att de skulle snöa flera cm ida.
De gick ganska bra att skotta men nu har ja ont kan ja säga!
Tror ja måste överväga akupunktur. Blev bjuden det sist jag var till rådgivningen,
då kändes det int riktigt nödvändit. Nu har det dock blivit värre
trots att jag använder bälte. 
Foglossning är inge kul kan jag lova. 

Ska gå och mysa och gosa med den ljuvligaste
av ungar före han ska i säng. För fast han kan va riktigt,
riktigt jobbig så är han det bästa som finns!<3


Ben passa på att slicka i sig lite snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar