tisdag 14 februari 2012

Vändag

Imorse åkte älskade bappa på jobb. Som tur, blev Ben int lika lessen som han brukar.
Vi stod o vinka genom grovköks fönstre när han cykla iväg.
Sen åkte vi och lekte till öppna förskolan.

Igår kväll tjuv startade vi lite med <3-dags firande. Jag kände att jag måsta lyxa
till det lite extra eftersom jag int är den lättaste mänskan att leva med just nu. Så det blev 
avocado med räkor och en dipp gjord på turkisk yoghurt. Efterrätten var jordgubbar doppade i choklad.
Dom var jätte goda med tanke på att de int var inhemska. Jag fick klart godkänt :)


Idag bjöd vi våra vänner Madde och Liam till oss på vändags fika.
Fixa lite munkar. Såna som man sätter i ugnen 3min och så e det färdit.
Så fick jag en bukett rosor :) det var väldigt trevligt! Med tanke på att sambon 
inte had gett nån... Sen var det en liten cirkus med 2 barn och 2 hundar (maddes)
Men dom hade jättekul! Ben stod och klappa och skratta i soffan när hundarna busa och
när Liam jaga totte(hund) med gåvagnen blev det en riktig show. Dom är ju så sjukt söta och
roliga dom där trollen. Försökte få en bild på dom men de var int så lätt... 




Ben tyckte att de sku vara skålar på huvudet.

En kompis bild. Att dom igentligen stider om bilen syns int :)


Nu sover Ben som en stock iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar