måndag 13 februari 2012

Förbjudet

Bens nya lek är att sitta i garderoben i hallen(efter att han har slängt ut alla skor)
 och säga böhh när man öppnar skjutdörren. 
För någon dag sedan ville han att jag skulle komma med in i garderoben.
Nåh, vig och liten som man inbillar sig att man är så gjord jag som han ville.
Det resulterade ju (såklart) i att den där stackars ikea skohyllan, som jag satt mig på braka ihop... 
Dom där små plastpluggarna som håller upp hyllan had ingen chans mot mina snart 0,1 ton.

 Efter den händelsen förbjöd Christian mig att sitta i garderoben. Vilket jag förstår.
Bäst att hitta på andra lekar med Ben så att det finns någo hela möbler kvar 
efter den här graviditeten.


Magen och jag vecka 33+2



Lika som bär


                                                                                                     
                                                                                                                                    Henrica?


Muminmamman?














Ben ensam i garderoben!

3 kommentarer:

  1. Haha, du är rolig du :)
    Men, jag fattar inte att folk antyder att du är "liten" om magen! Den är ju stor ju!

    SvaraRadera
  2. Ja, den ha växt lite på några veckor:)

    SvaraRadera
  3. ha den nånsin vari liten?

    SvaraRadera