onsdag 31 oktober 2012

Fler timmar eller samvetslös

Eftersom det regnade igår var det ingen park. Vad ska man göra alla mörka regniga dagar?
Vi byggde en koja i Bennes rum. Där satt vi och körde bilar, läste lite böcker och åt
mellanmålet jag packat till Ben fast jag var nästan säker på att vi inte skulle åka till parken.




I måndags fick jag sista säsongen av desperate housewives. Åttonde och sista.
Jag har sett 10 av 23 avsnitt. Och det är såå spännande! Jag vill se det sista avsnittet nu.
(Läser oftast sista sidan i en bok före kapitel 10 ) Hinner se max 4 avsnitt per dag.
Fler timmar till dygnet eller så borde man vara samvetslös. Att man helt enkelt låter ungarna
underhålla sig själva. Men det varken kan eller vill jag. Nå, jag hinner nog se dom.
Sen är det ju slut på riktigt. Synd.

Det var min söta sambo som kom hem med den.
Utan att jag bett han. 

1 kommentar:

  1. Ser mysigt ut med koja!!
    Ja vet hur det slutar :)
    Ela

    SvaraRadera