tisdag 2 oktober 2012

Vinterhalaren

Är inhandlad. Ville så gärna ha en röd/svart halare åt Ben. Lite annat än det vanliga
blåa och gröna. Enda problemet är att Ben har snöat in sig på blååå. Allt ska va blått.

Hitta den perfekta röd/svarta halaren.



Hade nästan bestämt mig för den. Sen såg Ben Eriks halare som är blå/grå/svart.
Då skulle han ha den på eftersom den var blååå. Tog rätt länge förrän han förstod att
den var alldeles för liten för han. Så då tänkte jag att jag köper den här.





Idag när jag gick in på familia så såg jag den här.


Kunde int låta bli att köpa den. Såå fin. Svart går ju också bra. Eller schvaa som Ben säger.

Alla är Didrikson halare. Bilderna från Lekmer . Nu får det bli kallt.

2 kommentarer:

  1. Säger han svart nu också :) Du kanske måste lära honom säga röd så vill han nog ha den också, fast kanske dumt nu om du redan köpt en schvaaa :)

    SvaraRadera
  2. Jo de gör han. Men antagligen ska han ha en röd när det blir kallt, bara just för att jag köpt en schvaaa :)

    SvaraRadera