torsdag 4 oktober 2012

Zumba

Idag var jag första gången på zumba. Vilken träning. Känner redan nu att jag
kommer ha ont i kroppen i morgon. Det var rätt svårt att hänga med. Men kul ändå.
Hänger du Madde med nästa vecka? Vågar du?

Erik har fortfarande feber. Han har varit piggare idag. Och nästan feberfri på dagen.
Och det känns bra eftersom vi ska iväg till sthlm med Christian i morgon.
Kommer hem lördag eftermiddag. Nej, det känns int så  kul att åka iväg när Erik
är sjuk, men jag vet att han har det bra med mamma och brorsan.Vi var och kolla hans
öron igår för säkerhetsskull och det visa inget. Och han var så pass pigg och pratig idag
så jag tror jag klara av att lämna honom, utan att känna mig som den sämsta mamman nånsin.
Fast det kanske någon av er tycker ändå.


Måst packa lite nu. Vi ska på musikal. Ska bli trevligt att få umgås bara vi ett dygn.




3 kommentarer:

  1. Du är en jätte bra mamma, och du kommer om möjligt bli en ännu bättre mamma efter att få "andas" och tänka på dig själv i ett dygn. Njuuut!
    Och jo, visst sjutton vågar jag! Meen, jag ska stå längst bak, och helst inga speglar i närheten :)

    SvaraRadera
  2. Tack! De ska ja fösöka.

    De finns inga speglar och tyvärr måst man nästan stå längst fram för att ens lite kunna se o hänga me.

    SvaraRadera
  3. Det är nog inge fel på att åka iväg på tumis nångång. Barnen dina har det nog bra! Zumba kanske man borde testa på.
    Ela

    SvaraRadera