torsdag 18 oktober 2012

Kan själv

Eller lite ditåt i alla fall. Ben plocka fram frukost till sig i morse medan
jag gav mat åt Erik. När jag kom ut i köket möttes jag av det här.


Tjaa, han är ju duktig som plockar fram både flingor och skål själv. Men nästa
gång får han vänta tills jag kommer och häller upp.

Nu lär jag säkert få äta upp det, men måst bara berätta hur duktig Erik är.
De två senaste kvällarna har han druckit 300ml välling. Det har resulterat i en
Öörki Pöörki som sovit mellan 21 och 7:30. I morse enda till 8 utan ett enda gnäll
på hela natten. LYX!

Hoppas det håller i sig. Skulle vara skönt om vi skulle slippa ge mat åt han före 07:30.
Lite bortskämda är vi nog med barn som sover nätter.


I kväll blir det zumba och i morgon far vi med och åka pappas båt.

2 kommentarer:

  1. Vad Ben kan :) oj vad lyx med såna nätter. Alicia fick ersättning kl 22 o sov sen till 4, tycker jag va skönt! Ha så kul på båten!!
    Ela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det säkert. Ljuvlit med barn som sover på natten!! :)

      Radera