fredag 26 oktober 2012

Se det snöar...

Se det snör, tänk vad roligt, hurra!? Nja, kanske inte riktigt hurra.
Men lite roligt är det med snö. Får sån sjuk julfiilis bara.. Köpte
glögg och när jag kom hem ångrade jag mig att jag inte köpte pepparkakor
eller deg till julstjärnor. Blev dock påmind om av min sambo att det bara
är Oktober.

Var ute och lekte med Ben i snön en stund.

Försökte göra en snölykta..

Ben tyckte det var roligare att kasta bollarna


Självklart måste jag lägga mig och göra en snöängel 

Familjen Söderholm i snögubbsform 






4 kommentarer:

  1. Haha, snygga snögubbar :) jag va ut på promenad med gänget på förmiddagen och det var allt annat än kul, Hoho.

    SvaraRadera
  2. Knäppisar hela högen som jublar åt snö?! Nej fy säger jag! Kan hållas borta ännu 1-2månader. Fin familj har du iaf i snögubbsform och Ben är glad och busig som alltid :)

    SvaraRadera
  3. Du e som jag, ja går omkring o har värsta julfiilisen då det kom snö. Fundera på samma sak ida, om man borde köpa tårtdeg eller pepparkakor. Sen när Julen kommer har man ingen fiilis mera :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud, pepparkakorna kommer stå ut genom öronen om man int håller sig 1 månad ännu.. :)

      Radera