måndag 14 januari 2013

Har inte riktigt tid

Jag skulle villa skriva ett långt inlägg om hur trevligt och roligt vi hade hos syster och familj.
Men jag har inte tid till det. Det är hela tiden någon som behöv mig nu när dom går om varandra i ätandet och sovandet. Vi hade det bra, och två snälla duktiga pojkar hade vi med oss. sätter upp några bilder.








Idag på stan hitta jag en receptbok med med kalorimängden färdigt utskriven per portion
i alla rätter. Perfekt. Och ni ska veta att jag har varit riktigt duktig på att hålla mig till
den mängd jag får äta.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för bok? Vi körde igång idag vi också, på riktigt.. hur jag ska fixa det vet jag inte? Får äta hela tiden ...

    SvaraRadera
  2. Gott o lätt heter den. Ja de kan ju va rätt svårt för dig att äta så mycket.. Du får googla på mat med med mycke kalorier! :)

    SvaraRadera