onsdag 16 januari 2013

Trevlig kväll

Ikväll har jag haft ett gäng härliga, trevliga tjejer hit på fika. Samt deras söta barn. Ben lämnade jag hos faster och farbro calle. Fick lite dåligt samvete då dom andra barnen lekte och hade kul. Men Ben hade det jätte roligt där. Och varför lämnar jag bort min prupp när han får kompisar? Jo därför för att han inte tycker om att dela med sig av sina saker. Han är också väldigt trotsig just nu. Jag är helt slut reedan och Christian har bara varit borta två dagar... Skulle kunna skriva ett lååångt inlägg om våra strider och hans envishet och trots. Och om Erik som har blivit en riktig mammagris. Men ni klarar er bra utan att läsa om det.

Och tror ni inte att så fort Christian åkte på jobb så börja det snöa!! Helt otroligt. Det kom int en flinga när han va hemma två veckor. Imorse var det 15 cm snö.

Ikväll när jag skulle lägga Erik så steg han upp helt själv i sängen. Gulle.

3 kommentarer:

  1. Nog e de tur att mobbo micke kommer snart o tröttar ut benne :P

    O viket flin dom båda har

    SvaraRadera
  2. Jo de e de :) när ja sa att han sku få åka din bil när vi e hos mommo så börja han hoppa runt o skrek jejee åka mick biil. :)

    SvaraRadera
  3. Här har vi kommit på att man kan dra sig upp och sitta i sängen och titta omkring.. hmm inte så roligt tycker jag men Liici var glad och ville inte sova...

    SvaraRadera