onsdag 30 januari 2013

Inga måsten mitt på dagen

Nu är Christian äntligen hemma. Så också Sofie och Sebastian. Vad vi har saknat dom medan
dom var i Spanien och sedan två veckor hos sin mamma medan Christian var på jobb.
Ben blev överlycklig att se dom. Dom hade köpt en t-shirt med angry birds på åt honom.
Gissa att han blev glad, och den kommer han säkert vägra ta av sig närmsta veckan.

Idag var jag och klippte mig samt färgade utväxten till "jobbet". Har ju inte jobbat på en tid
och det lär ju nog räcka ännu ett tag men jag ser det fortfarande som jobbet. När jag kom hem
därifrån hade Christian satt Ben och sova, vikt tvätten, satt en ny maskin på och sen gav han
mellanmål till Erik. Så jag hade inga måst-göra-det-och-det-nu-fort-före-Ben-vaknar. Erik är
inte ens gnällig så jag kan sitta här och skriva. Ska dock väcka Ben just och lägga Erik ut
för sin andra lur idag.

När vi kom hem i måndags var jag efter en Caren sulky åt Erik. Sittkärran vi har får
man inte helt liggläge på och vill ha det åt Erik. Den kostade bara 25e. Några år han den ju på
sig men den är hel och funkar riktigt bra.

Känner inte så stor inspiration att skriva så det blir lite tråkiga inlägg...




Erik hittade spisen. Han räcktes tillåme att vrida lite
på knapparna. Bara att fälla ner gallret igen.

Fick tulpaner av sambon


1 kommentar:

  1. Hela familjen samlad igen :) fint med ordnat hushåll, ungar o blommor dessutom!
    Ela

    SvaraRadera