måndag 25 juni 2012

- 4,2 kg

Ja ni, nu fick ni så ni teg. Nånej nånej. Men jo det har jag gått ner på 3 veckor.
Fast jag fuskat, men int så mycket. Så nu är jag bara 200g från det jag var före
jag börja vänta Erik. 6 kg kvar till mitt mål. Ska försöka börja "träna" lite också.
Och när jag säger träna menar jag 100 hopprepshopp och 40min på min crosstrainer.
Sen kommer realisten i mig fram och då blir det 50 hopprepshopp och 20 min på
crosstrainern. Haha.

Mitt mål! När jag kommit in i dessa byxor med hela
rumpan. Då är jag nöjd!
Köpte dom just innan jagblev gravid med Ben.
Den runda magen får nog fara den med.

Imorgon bär det av till sthlm med mamma och Erkki. Ska köra upp till
Söderhamn och hälsa på familjen Rudhberg :) Ska bli skönt med lite mini semester.

Fixade Christians "födelsedagstårta" färgidt idag. Är ju borta på onsdag så lagade
den klar idag. Hoppas dom är goda på onsdag ännu..

Mina söta pojkar.

Morotsrulltårta med cream cheese fyllning toppad med vaniljfrosting.
Det mumsiga receptet fick jag av Cila.
Jätte mega gott blev det. 

Det har int riktigt gått hem det där med bordsskick...
(jo han åka ner direkt efter att jag tagit bilden)

2 kommentarer:

  1. mums vad gott det ser ut!!! Duktiga du, snart går byxorna på dig:)

    SvaraRadera
  2. Ojoj, här går det undan! Duktiga du :) ps. Grattis till nyblivna mostern också!

    SvaraRadera