söndag 3 juni 2012

Paket på posten

Det är redan någon vecka sedan Erik fick paket på posten. Där i fanns en liten pippitröja.
Snälla Elena stickade den till Erik:) Ben har också en som jag köpt i vintras så dom har
ett plagg lika. Jag tycker det är lite gulligt att klä dom lika fast dom int är tvillingar.



Vi var en sväng till dagis och lekte lite före middan. Gick jätte bra att vara ute idag.
Inget raseriutbrott eller annat skrik. Han var väldigt duktig :)

Han kom på ett nytt sätt att rutscha


Sen blåst vi några maskrosor



5 kommentarer:

  1. Jee, kiva att den passa! fina pojkar :)

    SvaraRadera
  2. Jo :) ska jag boka hem oss på nästa onsda?

    SvaraRadera
  3. Jag har en arbetskompis som sa att hon skulle sticka till vår, så kan kusinerna sedan vara likadant klädda :)

    SvaraRadera
  4. Annars tänkt jag att björnen sku få den sen när den e för liten åt Erik. Så synd om den int hinner användas så mycket... :)

    SvaraRadera
  5. Jahaa.. okej det går självklart också. Har inte hört nå mera av hon på jobbet men då behöver ja inte kanske påminna henne. Du den där selen då? Kan du posta hit den eller blir det mega dyrt? Jag kan flytta över pengar till dig!

    SvaraRadera